Noch ein Serendipity-Blog

Nachdem mir das Serendipity nun recht gut gefällt hab ich für meine Schwester auch noch gleich ein Blog installiert. Hier kann man dann ein paar aktuelle Urteile aus den Fachgebieten nachlesen. Natürlich darf hier auch das obligatorische Impressum nicht fehlen! Nur warum der RSS-Newsfeed vom BGH sich nicht sauber einbinden lässt ich mir noch nicht ganz klar, den hätte ich hier ja nun gern mit drin.

Trackbacks

Trackback specific URI for this entry

This link is not meant to be clicked. It contains the trackback URI for this entry. You can use this URI to send ping- & trackbacks from your own blog to this entry. To copy the link, right click and select "Copy Shortcut" in Internet Explorer or "Copy Link Location" in Mozilla.

No Trackbacks

Comments

Display comments as Linear | Threaded

No comments

Add Comment

Enclosing asterisks marks text as bold (*word*), underscore are made via _word_.
Standard emoticons like :-) and ;-) are converted to images.
tweetbackcheck